Kontakt
Svar på vanliga frågor som kan vara till hjälp för dig.
Vår leveranstid inom Sverige är 2–5 arbetsdagar. För internationella leveranser är det 5–14 dagar. Observera att frakt nästan alltid ingår gratis.
Du kan hitta våra policyer, inklusive vår returpolicy, genom att besöka följande länk: Våra policyer. Om du har fler frågor eller behöver ytterligare hjälp, är du välkommen att kontakta oss.
Vi svarar vanligtvis på e-post samma dag. Om du inte har fått svar inom 24 timmar, vänligen kontrollera din skräppostmapp eller kontakta oss igen
Ja, du kan spåra din beställning efter att den har skickats. När din beställning lämnar vårt lager, skickar vi en spårningslänk till din e-postadress. Du kan använda den länken för att följa din leverans i realtid. Om du inte har fått en spårningslänk eller har några frågor om din beställning, tveka inte att kontakta vår kundservice.
Ja, vi erbjuder support för installation av våra produkter. Om du behöver hjälp med installationen av din smarta hem-produkt kan du kontakta vår kundservice, där vårt team gärna hjälper dig med eventuella frågor eller problem.